2014. január 15., szerda

Inspirációk farsangi jelmezekhez

Nemsokára itt a farsang. Néha kell egy kis segítség, hogy beinduljon a fantáziánk:-))) Az elmúlt évek jelmezeit szedtem egy csokorba. 

Búvár


Nekünk gyakorlatilag minden adott volt hozzá a nyaralásainkból kifolyólag:-))) A képen nem látszik, de a vizipisztoly át lett alakítva szigonypuskává:-))) Egy saslik pálcika végére szigony alakú hegyet ragasztottam dekorgumiból. Ez elég könnyű volt ahhoz, hogy a vizipisztoly nyomására kilőjjön. A hálóban tengeri állatos, belga praliné volt, kis csoporttársai nagy örömére.

Lovag

Ez otthoni maskarázás. Itt minden vásárolt kellék, kivéve a csemetét:-)))

Indián


Indián fiú. Egy kevés barna anyagból lett varrva a felső és a nadrág, megtűzdelve rojtokkal. A fejdíszt, békepipát, bárdot vettük hozzá. Az íjjat és a nyilakat édesapa készítette. A lánc anyáé, és az arcfestést is én követtem el:-)))

Lego ninja





Lego ninja jelmez. Történetesen Jay szerepébe bújva. A legolcsóbb, legvékonyabb kék selyem anyagból készült. A lego figurán is fellelhető mintát körömlakkal festettem meg (megkeményítette az anyagot, de jobb nem jutott eszembe:-))) A nuncsaku a folpack belsején található papírgurigából készült és arany dekorpapírral lett beborítva. A lánc műanyag szemekből áll és a mintánál már használt arany körömlakkal lett befestve.

Sas









A madár teste szürke és barna filc anyagból készült. A fehér tollak, azok tollak:-))) A fejdíszhez egy fehér készen vásárolt alapot használtam fel. A szemek és a csőr dekorgumiból készült. A láb egy műanyag strandpapucsból lett kialakítva. Sárga tollakkal borítottam és fekete műanyag körmökkel dekoráltam ki.Kicsit időigényes, de nagyon látványos a végeredmény.

Király




Türkizkék selyemből készült a palást, arany farkasfoggal és flitterekkel díszítve. Az aljára sajnos nem kaptam fehér prémet, pedig azzal sokkal szebb lett volna:-)))A korona egy burger-kinges (néha a gyorsétterem is jó valamire)papírkorona átalakítása. Arany dekor papírral borítva és díszítve.

Juhász



Kifordított irha kabát (mi egy kislánytól kaptuk kölcsön:-))) fehér ing, fehér nadrág, derékra egy kötél, csizma (mondjuk ez mind nem látszik:-))), kalap. Nekünk volt botunk és furulyánk is, hogy teljesen autentikus legyen:-)))

És amikről sajna nem találom a képet...

Fenyőfa

Sötétzöld anyagból készítettem egy pelerint + csúcsos manó sapit. Ezekre egy mű grillandról fenyő csomókat vágtam le és varrtam fel az anyagokra. Sötétbarna nadrág a törzsnek és már kész is a fenyőfácska! (Természetesen szaloncukorral és díszekkel megtűzdelve karácsonyfának is adaptálható:-)))

Huszár

Piros nadrág, fehér ing, piros mellény, csizma. Kartonból készíthető hozzá huszár csákó, nyakba akasztható dob, zászló (a neten számos verzió megtalálható).





Kellemes Farsangolást Mindenkinek!






Nincsenek megjegyzések: