2013. január 28., hétfő

Király jelmez

Ez a királyi palást és korona nem farsangra készült ugyan, hanem a karácsonyi betlehemes játékra, de szerintem jelmezbálban is megállja a helyét. 

Mivel csak egy éjszakám volt a jelmez elkészítésére így a legegyszerűbb módját választottam. A korona alapját egy Burger Kingből megmaradt papír korona szolgáltatta. Ezt borítottam be vastag arany színű csomagolóval (Buttler- csomagolásra szerintem a vastagsága és merevsége miatt nem alkalmas, de kreatívkodásra kiváló:-))), díszítettem fehér hópelyhekkel és türkiz pöttyökkel, cseppekkel.






A palástnak türkiz selymet vásároltam. A téglalap formát át sem szabtam, csak a felső részére arany farkasfogat rögzítettem, amely a nyakban történő megkötést is szolgálja. A vállaknál picit bevettem, hogy ne csússzon le és ettől lett olyan palást szerű. Arany flitterekkel díszítettem.
Az aljára fehér prémet szántam, de sajnos már nem volt időm a beszerzésére, így zsenília dróttal pótoltam, ami nem túl szép, de viszont praktikus lett, mert így tartást adott a palástnak (ettől még az a prém oda kívánkozik:-))))

Szóval ez tényleg igazi roham jelmez, egy éjszakás munka. De a gyerkőc gyönyörű volt benne, kihangsúlyozta a csodálatos kék szemeit:-))))

Nincsenek megjegyzések: