2013. január 9., szerda

Hópelyhes poháralátét

Még ünnepek előtt beszereztem a kreatív boltban egy kupac poháralátétnek valót. De természetesen a nagy karácsonyi zűrzavarban sikerült úgy elpakolnom, hogy most amikor jelenésük lett volna, még véletlenül sem találtam meg őket. Így aztán szintén hobbi áruházban vásárolt karton négyzeteket hasznosítottam a cél érdekében. Nem tudom mások hogy vannak vele, de nekünk soha sem elég a poháralátétből, mert valahogy soha sem kerülnek a pohár alá (már gondolkodtam egy olyan technikán, ami automatikusan a pohár aljára ragasztja az alátétet, amikor elővesszük a szekrényből:-)))





4 db hópelyhet vágtam ki papírból, majd dekupázs technikával (ragasztólakk) rögzítettem a karton négyzetekre. 





Miután a ragasztólakk azért vékonyabb papírhoz van kitalálva, jóval több anyagra volt szükségem a rögzítéshez (egyébként is 2-szer kentem át).

 
A másik buktatója, hogy a karton megszívta magát a ragasztóval, így kicsit meghajlott, de ez száradás után helyrehozható préseléssel. Nyilván könnyebb és egyszerűbb lett volna a kivitelezés, ha megfelelő anyagok állnak rendelkezésre (poháralátét alap, hópelyhes papírszalvéta), na de akkor abban mi a kihívás?:-)))



Nincsenek megjegyzések: