2012. május 16., szerda

Jégkrémek a babaszobába

Nemsokára itt a nyár! (Bár most kinézve az ablakon és a hőmérő higanyszálára pillantva ez nem igazán hihető:-) S mi sem esik jobban egy forró nap előtt, közben és után, mint egy hűsítő jégkrém! Nem árt ha a babaszobába is jut belőle néhány. Elárulom, nem csak a kislányok játszanak szívesen fagylaltozósat, hanem az erősebbik nem képviselői is:-) Ez a pár ínycsiklandó jégkrém, még tavaly májusban készült, de azóta töretlenül nagy sláger a szerepjátékoknál.
 

Szükség van hozzá néhány ív színes filc anyagra, jégkrémes pálcikára (hobbi boltban kapható), ízlés és ötlet szerinti kiegészítőre (farkasfog, gomb, gyöngy, flitter stb.)





Készítettem egy jégkrém sablont (ha nem megy magunktól, bátran rajzoljunk körbe egy Krémkönnyű fagyit, aztán jóízűen falatozzuk el:-). Kétszer körberajzoltam a filc anyagon és kivágtam. Az egyik darabra rávarrogattam a díszítő elemeket (lehet mindkét lapra, de nekem "soknak" tűnt úgy). Majd a pálcika felső 1/3-át bekentem hobbiragasztóval és a két lapot rányomtam, végül pedig össze is varrtam.(A pálcika így az anyag kb. 1/3-ig ér fel.)


Szeretem a filc anyagot. Puha és rengeteg színben lehet kapni a hobbi boltokban (sajnos mintásban nem találtam itthon). Könnyű szabni nem rojtozódik a széle, rugalmas. Sok mindent szoktam készíteni belőle (majd mutatom). Remélem nektek is tetszik!Fagyizós meleg napokat kívánok!




Nincsenek megjegyzések: