2012. május 13., vasárnap

Édességes doboz- újra hasznosítva

Kiürült egy gyerekteás doboz. Nem volt szívem kidobni:-))) Könnyű és jól záródó, annyi mindenre  használható még! Mostantól például kakaó tartó dobozként éli mindennapjait.

Nálunk elég sok fogy ebből a finom barna nedűből, amihez utántöltős kiszerelést szoktam venni. Már régóta meglehetősen elegem volt a műanyag tasakjából. Most végre méltó tárolót kapott.
 
Teás doboz, halvány kék, fehér pöttyös papír, néhány kiegészítő és fehér papír csipke, olló,ragasztó és fehér akril festék.

A dobozt bevontam a pöttyös papírral. Majd felragasztottam a csipke díszítést.

Aztán a betűket és egy csészéből kicsobbanó finom kakaót varázsoltam rá.

A doboz tetőt elég nehezen sikerült elkészíteni, már csak a rikító pink szín miatt is:-))) A belső perem alá nehezen fért hozzá az ecset. Utólag persze rájöttem, hogy inkább fehér akril szórófestéket kellett volna használni, de akkor már kész volt a ragasztás, másrészt az éppen nem volt otthon. Egyáltalán nem vagyok elégedett a festéssel, szerintem még javítgatok rajta mielőtt véglegesnek nyilvánítom.









Nincsenek megjegyzések: