2012. április 13., péntek

Wc papír guriga - újrahasznosítva

Sajnos az ötlet nem a saját fejemből pattant ki, de miután már régen láttam az interneten nem tudom ide linkelni az oldalt, pedig az eredetit sokkal szebben kivitelezték.  Talán azért is lett ilyen hebehurgya, persze azért működésképes:-)))

A két figurában az a zseniális, hogy az arckifejezésük változtatható.Az alsó karton forgatásával lehet mérges, szomorú, ijedt, alvó az űrhajósunk és a királynőnk.

Egy papírtörlő gurigát kettévágtam, majd színes papírral borítottuk. Két wc papír gurigát, kör alakú kartonra ragasztottam.
 
 
Kör alakú öntapadós címkét ragasztottam a wc papír gurigákra, míg a másik párra a megfelelő illusztrációt rajzolta a gyermek, majd kivágtam az arcuk helyét.
Így néztek ki arc nélkül.

Majd szomorúan és mérgesen.

Aztán elforgatjuk a belső gurigát és...riadtan, meglepetten, alvás közben.






Nincsenek megjegyzések: