2012. március 14., szerda

Huszárok huszárosan

Még egy játék, amely ugyan nem Március 15.-re készült, ám mégis jól jött az ünnep előtt.Tulajdonképpen egy memória játék csak kicsit másképp.

A játék lényege ugyanaz, mint a memória játékoknál általában. Csak itt nem az azonos huszár képet keressük.


 hanem...



a vonalakkal azonosan elhelyezkedő huszárok tartoznak egy párba. Nem tudom érthetően írtam-e, de remélem látszik!




Kicsit nehezebb, mint az alap memória játék, de bízzunk a gyerekünkben, mert ő azonnal megérti a lényeget:-)))) A huszár figurát az interneten találtam, kinyomtattam és felragasztottam. Majd elkészítettem a párjukat. Szétdarabolás előtt lamináltam, hogy tartósabb legyen.Lányoknál akár hercegnőkkel is elkészíthető, illetve bármilyen állítható, fektethető figurával.

Nincsenek megjegyzések: